Fortfarande ont i huvudet.

Innan jag åkte vid 9-tiden så tog jag en huvudsvärktablett. Å det har inte släppt. Det borde ju gå typ 1 timme.. men nu har det gått 2 utan något resultat. Gosh.. Vad är det här?
Är så förbannat trött också så får jag ont i ögonen såfort jag kollar ut på all snö.. Jobbigt värre. Mår piss.

Jag kom iaf i tid till första lektionen.. Eller lite tidigare tillochmed, fick stå utanför å vänta på läraren..
Japp. Så fick jag silvershampoo av henne också =) En nästan helfull halvstor flaska!
Får se om det fungerar ^
Så har vi fått en uppgift om att vi ska skriva upp vad vi äter på 12 timmar.. Intressant.

Sen när jag får pengar ska jag beställa hem löshår. Typ guldblont. Fast jag är fortfarande lite osäker om jag ska ta 46 cm långt eller 56.. Förra gången tog jag 46 cm, å det blev typ normalt.. Men ja, vi får se helt enkelt!


Och va kul att så många läser min blogg måste jag säga. Mer å mer för varje dag :)
Nej nu ska jag göra någon nytta!

/Josefine

Kommentarer
Postat av: Kajsa

1. Ta alltid TVÅ tabletter, en tablett är för små barn, inte vuxna.

2. Du kanske behöver glasögon, gumman? Du borde gå och kolla iaf. Skaffa solbrillor mot snön :)

2010-03-17 @ 12:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0