Nu kom jag precis hem..

Skönt. Försov lite lite till skolan idag.. å när jag väl kom dit så orkade jag inte göra någonting.
Eftersom att jag har en inviduell studieplan så får jag använda tiden som jag vill, förutom när det är genomgång som det kanske är 1-2 gånger i veckan å förutom när det är engelska å matte då.
Så idag så satt jag på internet å FÖRSÖKTE skriva ner lite frågor om punk som jag ska ställa till min pappa. Men det orkade jag bara inte..
Efter skolan så gick jag å oscar å hämtade fribiljetter till hugos till imorgon.
Nu är jag tröttare än vad jag någonsin har varit.. nej nu ljög jag. tröttare har jag varit men skulle vara skönt att sova.. men då kan jag inte sova inatt isället.

Bah, snart ska jag ringa tommy, eller be honom ringa mig.

/Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0