Pluggaaa!

Kristendomsprov på torsdag. Sen fick jag reda på idag att det är islam prov på fredag.. haha kommer blanda ihop allt.
"Allah han föddes i betlehem å hans pappa var mohammed.. eller vänta nu!?"

Ja så kommer nog mitt huvud snurra på torsdag. Hur ska man ta allt utan att blanda ihop det? För mycket för min lilla skalle.
Nej nu ska jag läsa från boken in i min telefon så jag kan gå å lyssna på min underbara röst hela dagarna fram till torsdag å fredag.. Kommer nog gå braaa! Sen ska jag köpa mjölk åt min pappa bara för att jag är så snäll.





/Josefine

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: men eller uhr!:D älskar jeansshorts, speciellt slitna ljusa:) fint!

2010-03-22 @ 19:32:13
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0