Promenad till affären

Det är ju våffeldagen idag å jag tjatade lite om våfflor till pappa, så han gav mig bankkortet å skickade ner mig till affären för att köpa våffel..vad det nu heter, sånt därt pulver iaf.
Å eftersom att jag tycker det är tråkigt att gå själv så tog jag med Tilda ;)
Det va lite kul för hon bara "ja!! där kan du fota!" "Åh fota mig när jag står här borta" haha :)


Tilda utanför våran port.


Liten flicka i stor en värld.

En våffelsugen Tilda.


Vid universitetet

Fotograf: Tilda.
Å på bilden jag ;)

Skvallertorget


Så ringde Jenny precis, vi ska jobba tillsammans på hultsfredsfestivalen.
Nu ska jag plugga lite religion å sen sova :) Har prov imorrn!!

/Josefine

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Himla gullig unge!

2010-03-26 @ 12:47:59
Postat av: jenny

kommer bli as roligt att jobba tillsammans på hultsfred =D hihi!

och vad lik hon är kajsa. fina bilder :)

2010-03-28 @ 15:02:02
URL: http://tystavisioner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0