Seg dag.

Har varit hemma från skolan alla dagar i veckan förutom måndag, eftersom att jag har haft världens huvudvärk, mensvärk och haft feber. Så ja.. så kan det vara ibland.
Så har jag tänkt i typ 2 veckor nu att jag ska ringa lovisa kliniken å boka en tid för att ta bort p-staven.. Men har inte blivit av. Konstigt nog så har jag inte vaknat eller så har jag glömt bort det.. Även fast jag mår skit av det. -.- urk! Deras telefontider är mellan 8-9 på morgonen typ.

Någon gång snart ska jag även åka till min syster å rida :) Ska bli spännande.

Annars så har jag fått jobb på pampas scen på hultsfred. Den näst största scenen där :) kul det, så man inte fick jobb på småscenerna ;) Tror inte det skulle vara lika roligt :) Undra vad man får göra? :D å man lär ju få gå backstage eftersom att man är scenarbetare med? eller? :D dunno! men jag antar.

Nej nu ska jag gå å kolla i kylen vad det finns för något gott å äta på.. är vrålhungrig.

Kanske åker upp till sjukan sen å gör honom sällskap om tommy i blir bättre i sitt öga också.. får hoppas att han blir! Jobbigt med sjukhus :(

/Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0