Bara jag blir irriterad på folk som kallar varandra hora?

Fick något gb från någon på bdb igår där det va någon som hade någon slags "spritfest" å det va gratis sprit å grejer? hahaha, man bara "yeah right.." Jag frågade vem han var å han svarade inte utan ville att jag skulle ringa om jag ville komma. hahha, hur jävla bra låter det då? Något pervo säkert.
Sen skrev jag att jag inte ville komma för att jag skulle mysa med min pojkvän den dagen. Och avslutade meningen med "haha eller föressten skulle inte vilja komma endå, tror du att jag är dum eller?"
Så skriver han tillbaka "jag ska mysa med min flickvän på min spritfest. herrå horan"
Nej, jag kanske inte borde ha svarat på det där inlägget från början. Va bara så jävla nyfiken på vem som är så dum som skriver på bdb om att han har fest å gratis sprit utan varken säga vad han heter eller vart han bor. hahah? thats wierd. Så kallar han mig hora?
Nej jag tycker inte det är ok någonstans, men tydligen så vet han uppenbarligen inte vad hora betyder.
Vi säger såhär: Jag har haft pojkvän i 1 år å 7 månader. Jag har aldrig tagit betalt för sex å planerar inte det som mitt framtida jobb. Jag knullar inte runt å har aldrig gjort. men antagligen är jag hora för jag säger nej till en kille som inte ens säger hans namn.

Han/hon/det kallar fel tjej hora.
Kanske överdriver jag lite.. men hora är verkligen det värsta ordet man kan kalla en tjej. det är inte ok någon stans att göra det. Eftersom att jag tycker det är ett väldigt kninnoförnedrande jobb.
Men fick hans nummer å tommy skulle ringa upp honom. hahaha.


Vilken tönt!
Kände att jag bara var tvungen att skriva ut det..


BTW, tror jag vet vem det är. :) Så ja, om ni vill något tror han hette tobbe den tönten. eller vad det nu va hennes pojkvän hette. eller så var det hon, ja hhahahah patetiskt :) någon vill ha stryyyyyyyyk!

/Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0