En helt vanlig måndag.

Idag har jag inte gjort så mycket.
Va nere en sväng på stan med Tommy förut. Han skulle hämta ut sin mobil på mobilakuten.. haha vilket löjligt namn egentligen. Där jobbar iafl en kille som va sååå dryg.. Jobbigt dryg alltså. Han pratade typ med munnen öppen å typ lät som en liten fjortis samtidigt som han tuggade tuggummi. HAHA så störande.
Sen så gick vi till banken för jag skulle hämta en dosa, eftersom att jag inte orkat göra det än. Då när jag satt å väntade där så satte sig en gammal unken tant som stank rök brevid mig å började babbla om hon fick resa å grejer med mitt pass.. Jag känner mig ju såklart obekväm så jag sitter i stirrar rakt fram.. å hon fortsätter endå prata när jag inte svarar.. rätt var det va så försvann hon. Haha, skum kärring.
Sen gick jag å tommy å kollade lite på stan, köpte ansiktsmask och nagelack.

Aja, nu sitter jag här å har lite småtråkigt. Har kollat på en dålig film med hilary duff, Greta heter den.


Gud va mycket dåliga filmer det finns egentligen?!
Finns mer dåliga än bra har jag lärt mig.

Men fortfarande är avatar den bästa film jag har sett, å jag säger fortfarande om du inte har sett den, se den! :)


/Josefine

Kommentarer
Postat av: Tommy

haha jag skarattade mej genom halva inlägget haha xD speciellt med tanten xD

2010-02-01 @ 22:07:04
Postat av: failmathias

Hmm, bara såhär på måfå men vad sa jag för elakt/fel? Det lär ju inte vara något vi inte kan prata igenom?

Eller? :(

2010-02-03 @ 12:37:08
URL: http://anonymousfriend.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0