Hey ho let's go!

Nu ska jag göra iårdning mig å åka med tommy till äckliga finspång! haha, eftersom att min pappa är uppväxt där så har jag under hela min uppväxt hört hur jävla dåligt det är å bo där å hur mycket han hatar det.
Sen så skaffar sig jag en liten pojkvän som råkar bo lite utanför finspång som råkar vilja flytta till finspång med?
Har varit i finspång en del å sett hur människorna är där osv.. Inte precis något ställe som jag frivilligt vill flytta till? Bara fullt med massa fula fjortisar som knullar runt å massa pundare, resten är väl alkoholister som lever på soc eller bor på parkbänkar eller i parkeringshuset.. Vill inte bli en av dom! haha.
Dock så hoppas jag att tommy ALDRIG kommer att flytta dit, då kommer han bli alkoholist eller knarkare eller en fjortis som knullar runt! haha nej jag skoja.. Men han skulle ju kanske flytta in med en "gammal" knarkare? ;) japp, en gång knarkare alltid knarkare... Nej så illa är det nog inte.
Varför umgås tommy bara med dåligt folk? Typ antigen så får dom honom att ljuga för mig eller är dom kriminella jävlar som förtjänar att få vård! Eller så kallar dom honom toffel så fort han ringer på rätt tid eller pratar med mig över huvud taget. JA men ska jag kalla tommy toffel så fort han pratar med sina vänner då eller? bara för att jag råkar vara hans flickvän så har han väl rätt till att prata med mig utan att bli kallad såna saker som man faktiskt kan ta illa upp på.. Ja jag förstår inte hur killar tänker, idioter nästan hela bunten :)
nej nu ska jag sluta snacka skit i min blogg :) var bara tvungen att få ur det!


:) Puss
/Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0