Jag hatar VERKLIGEN snö!

Imorse när jag kollade ut genom fönstret så såg jag bara snö, snö å snö. En snöstorm.
Ville ju helst stanna hemma men jag va ju tvungen att dra till skolan..
Det är va skitsvårt att gå till bussen, men som tur är så är det värmeplattor eller något liknande utan för underversitetet, så där va det ingen snö. Men överallt.. Och som tur va så hann jag med 113 precis, men va lite rädd för att den inte skulle gå idag, alla spårvagnar va ju avstängda.
Iafl så kom jag till skolan oskadd.. haha.
Sen så skulle vi kolla på film vid halv ett, vid 10 i ett så gick min mentor iväg å kom tillbaka å sa att alla bussar efter 1 är avstängda, alltså det går inga bussar efter 13.00. och hela skolan fick sluta så alla kom med bussarna osv.. Men jag tänkte att det va lika bra att gå då.. Tänk dig hela kungsgård på 113? ehh? nejtack. Å sen ville jag ju se klart på filmen också..
Kanske inte var så smart för det va det hämskaste jag gjort på länge. knalla omkring i 20 cm snö, blåser massa snö i ansiktet.. Aja, nu är jag iaf hemma, blöt och har ont i huvudet..
Kanske är lika bra.

Nu ska jag hitta någon film att se på å krypa under mitt varma täcke med rostat bröd och varm oboy.
/josefine

Kommentarer
Postat av: Tommy

knasboll :P jobbigt o gå du kunde ha ringt mig!!!

2010-02-03 @ 21:16:18
Postat av: Josefine

Haha naw Tommy, jag visste att du sov. Och att du hade jätteont i ryggen, jag går häldre än att du kör av vägen mitt i snöstormen :)

2010-02-04 @ 07:27:14
URL: http://josefineekstedts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0