Något fel på mitt simkort!

Mitt simkort funkar fortfarande inte. Det skulle ha funkat sen onsdag förra veckan? Vafan är det för skit.
Har inte kunnat få tag på någon å ingen har fått tag på mig! Det är sjukt dåligt. Det är något allvarligt fel eftersom att jag ringde till comviq i torsdags morse å dom sa att det skulle funka inom 24 h! men inte funkade det. å igår ringde pappa till dom, å inte funkar det än! Men min pappa skulle ringa igen idag. Det är så sjukt jävla dåligt..
HATAR DET HÄR!!!!


Jag vet inte vems fel det är, om det är comviqs fel eller om det är telias fel som jag bytte ifrån, men någons fel är det. Så kan inte direkt skylla på någon! men någons fel är det, förbannat också.


Skulle aldrig ha bytt från telia om jag visste att det skulle krongla så här mycket.

/Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0