Så var det måndagskväll!

Japp, idag vaknade jag av Tommy. Han väckte mig den lusken..
Men ja, sen kom pappsen hem och ylva å tilda.
Jag vet inte riktigt om det har hänt något speciellt idag.. förutom att jag å tommy höll på att åka rakt in i en brandbil som körde rakt ut från en liten gata å var tvungna att väja å sen höll den bilen bakom brandbilen att åka in i oss för att han stannade inte? Vilka idioter det finns :S Ofta man bara åker rakt ut.. men ja, alla kan ju inte vara bra på att köra bil.. men konsigt att sånna människor får körkort egentligen.
Tommy blev ju såklart förbannad å skrek "JAG SKA DÖDA DEN JÄVLA SVARTSKALLEN" och jag bara.. "ehh han var ju svensk xD" sen fick tommy för sig att han va en svartskalle (invandrare).. japp! sån är han. Fast det va faktiskt en liten svennebanan. efter det så blev tommy galen å pekade finger till alla runt omkring honom.. dock inte till mig då ;) Ja.. jag försöker få tommy att inse att svenskar är dumma i huvudet med.

Annars så har jag varit hemma resten av dagen. Köpt hårfärg å ska färga håret så fort jag har ork.. Förut så färgade jag mitt hår såfort jag hade köpt hårfärgen, men jag känner inte någon större lust till det faktist.

Nu ska jag kolla på filmen "FAME".
Hoppas den är bra.


/Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0