Sjukt irriterad.

Det finns riktiga problem, RIKTIGA! Men jag antar att ni måste gnälla på någon för att få ur allt hat?
Nej, man får tydligen inte vara sig själv nu för tiden, utan MÅSTE vara så jävla social på era villkår för att ens verka mänsklig! Man får tydligen inte vara på sitt rum hela dagen om man bara inte känner för att göra någonting, nej då är man så jävla omogen å måste förändra sig själv!
Och så fattar jag ingenting. Ingenting för jag är så jävla trög..

I höst då flyttar jag! SÅ JÄVLA SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT att slippa allt tjat å bli sig själv utan någon som gnäller på jävla SMÅSAKER som en lipa bröd! Herregud..

Står inte ut snart mer!

/Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0