En slapp lördagskväll.

Just nu sitter jag å knaprar på min toast som jag precis gjorde. haha ibland blir man sugen på konstiga saker såhär på kvällskvisten. Egentligen är jag proppmätt, men blev som sagt sugen så ja.. jag är sån som inte kan sluta å tänka på det jag är sugen på förens jag äter det. Sen så blir jag sugen på det igen å igen å igen men sen tröttnar jag å mår illa när jag ser det.. Som med äggmackor, hade en period som jag älskade det, nu när jag ser det blir jag spyfärdig.
Japp, jag å tommy har precis kollat på "Den utvalde" väldigt bra. Från 2004 tror jag. Det är han i "Onskan" som spelar huvudrollen.
Nu ska jag gå å lägga mig i sängen å må illa för jag har ätit så mycket så att jag har proppfull mage!

Just det städade mitt rum, bytte lakan å allt förut. Tvättade även fönsterna i vardagsrummet, köket å i mitt rum förut. Duktiga jag. Så jag kanske förtjänar att ha en proppfull mage..



/Josefine



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0