Jag har bestämmt mig för att börja äta hälsosamt!

Jag har bestämmt mig för att börja äta hälsosammare och sluta upp med mc donalds å såna dumheter.
Grejen är att jag börjar må dåligt över min kropp, vill gå ner typ 5 kg så jag börjar tycka att jag är "snygg" igen.
Pappa å kajsa vill också börja äta nyttigare så det blir ju perfekt.
Dessutom så har ju jag haft magkatarr å precis slutat med min medicin, skulle inte vara så kul att få tillbaka det.
Så dels är det för att jag vill gå ner i vikt, må bättre å så min mage blir glad på mig! Bra va?

Å så ni vet - hälsosam mat kan vara god :)

Så jag kommer nog antagligen lägga upp recept och tips på maträtter och så kanske man kan isperara andra till att göra samma sak.

Det påverkar så jävla mycket vad man stoppar i sig. Det gör det verkligen.
Man får bättre hud, mår bättre i kroppen, man känner sig piggare å gladare, man orkar med mer, man får starkare hår, naglar, mindre finnar osvosv!


Jag å mitt fruktansvärda blåmärke!
/Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0