HHAHAHA

Jag skojade med tommy å sa att han skulle skaffa en blogg om hans bil å cs.
Alltså jag var ju seriös med att han skulle skriva om sin bil men inte lika seriös med att han skulle skriva om cs! Men tydligen har han tagit mig på allvar :P hahah. Gullig kille de där.

Mitt förslag var att han skulle skriva såhär i varje inlägg (lite ironiskt):
"Idag har jag spelat cs å inte hunnit köra bil..attans ega blev sur"
"Idag har jag åkt bil, så kan hann tyvärr inte spela cs.. jocke är säker sur"
"Idag har jag både hunnit med att spela cs å åkt bil, så både jocke å ega blev glada"
"Idag har jag varken kunnat spela cs eller åkt bil.. Jag har kollat på dåliga tjejfilmer med josefine...jag håller på att tappa mina vänner så jag måste åka å träffa dom nu"


Fast det mest ironiska är att det är ju nästan så! HAHA



/Josefine

Kommentarer
Postat av: Tommy

haha du e ju lite stoerd :P hihi :P

2010-03-11 @ 01:49:43
URL: http://tommysys.blogg.se/
Postat av: Tova

Hahahaha roligaste jag sett på länge! HAHA :D

2010-03-11 @ 22:36:04
URL: http://otovao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0