Hultsfred 2010!

Japp, så var det typ bestämmt då. Hultsfred i sommar. Jag å Jenny drar dit, jobbar å har det svinkul!
Hoppas på fint väder å många härliga minnen (:
Såg just nu när jag gick in på hultsfreds hemsida också att 30 seconds to mars kommer dit! YEY!
Fast jag har tjatat ut dom rejält på sissta tiden, får sluta lyssna på dom ett tag :D Har dom på min mobil å lyssnar på dom påväg till å från skolan..

Men iaf, jag å jenny drar dit den 7-9 juli!
NÅGON SOM HAR ETT TÄLT ATT LÅNA UT?!
Eller jenny kanske har ett? aja, får höra med henne. eller vi kanske har ett tillochmed.. ja vem vet?


Fler band som jag vill se är The hives, Maskinen, Hästpojken, Familjen osv!

Ja vad säger man? Den här gången så slipper man räsa soppor ;D



Någon mer som ska dit i sommar?

/Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0