Ligger i sängen..

Ligger i sängen bredvid Älskling. Mötte honom nere vid hemköp vid 15.30 tiden. Eller han va lite sen.. men vi skulle mötas då ;)
Sen kom vi hem, kollade på 2 avsnitt av Cougar town, sen somnade båda.. Eller jag vaknade ibland av att han snarkade, så jag slog till honom å skrek "HÅLL KÄFT".. haha va elak jag är när jag sover!
Men iaf, har kollat lite bloggar å så. Älskar bloglovin.. Kalasbra ju.
Nu ska jag väcka min lilla björn å slänga in honom i duschen :)
Ganska kul egentligen.. det är jag som får säga till honom att duscha, att borsta tänderna, att äta osv.. annars gör han det typ inte. Om det inte handlar om läsk, godis å chips då. ;)
Haha, men Tommy har gått ner så otroligt mycket i vikt nu så lilla Josefine börjar bli orolig.. en sticka, finns knappt något att ta i längre. :/ Ae fan, jag får ta med honom å börja träna så han får lite muskler å se till att han äter ordäntligt... Å massa grönsaker istället för sylt å ketchup!
Känns som om det är min uppgift lite.. eftersom att vi är med varandra så pass mycket.
Så har han ont i ryggen också.. fast så går det väl om man spelar cs å åker bil för mycket?

Nej, nu ska jag väcka den lilla söta sjusovarn och pussa på honom..

(PS: förlåt att jag inte har svarat på sms som jag fått, men jag har inga pengar på mobilen!!!! Om ni vill något får ni ringa)


Du är min bästa vän <3

/Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0