När pengarna kommer..?

Funderar på vad jag ska lägga mina pengar på. Vill ha nyss löshår till studenten + att jag kanske ska färga håret? Å sen en studentklänning.

Vill ha ungifär den färgen som är på löshåret! Det kostar 500 kr + frakt med 45 cm på tajmahal.se.
Klänningen kostar 449 kr. Den har jag nästan bestämmt mig för att köpa. Men vill endå vänta lite. Ska nog inte köpa löshår och klänning samma månad.. Tänkte kanske köpa skor först. Kajsa tippsade mig om att köpa skor så snart som möjligt som man kan gå in dom innan studentdagen är här! Väldigt smart, då slipper man ju gå runt å halta som en dåre när man tar studenten för man har så ont i fötterna ;)

Någon som har ett tips på vart man kan köpa bra å billiga klackskor? Vill bara ha ett par enkla svarta med kanske någon rosett eller så. :)

Ska kika in på nelly.com å se vad dom har.. :) å gå en tripp på stan till skopunkten eller så.. Måste hitta en par bra skor!

/Josefine

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Om jag vore du skulle jag satsa på ett par vita Converse till studenten...du kommer ha roligare då...skavsårsplåster är soooo not sexy ;)

2010-03-17 @ 12:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0