Planer, planer å mera planer :)

Well, i sommar så blir det hur jävla kul som helst. :) Känner på mig att den här sommaren är min! Å den kommer vara bäst!
Hittills har den bästa sommaren i mitt liv varit sommaren under år 2006, den va så jävla bra! Men den här sommaren ska bli bättre :)

Planerar att åka med Jenny, Tommy å Ega(?) till Liseberg! Det kommer bli hur kul som helst!
Sen ska jag åka med Tommy någon helg till Gotland och sen till Hultsfred med bästa Jenny :D
Kommer bli så jävla kul! Sen ska jag se till att hitta på massa saker på dagarna, åka å bada å göra massa saker som man bara kan göra på sommaren!
Istället för att bara ligga hemma å lata sig :)

Jenny, vi får hitta på massa saker i sommar nu när ni flyttar hit till stan :D allt blir så mycket lättare då!

Åhh, längtar så mycket till sommaren!
Sen så har jag å Jenny planerat Valborg också! Vi ska ut, bara vi två, antingen på fredagen eller lördagen eller båda dagarna ;) å sen följa med på lördagen med Tommy å Ega på bauhaus träffen!
Kul med planer, hoppas allt går som man vill bara, annars är det lite tråkigt ;) Men vi får se till att det blir så här nu!!!

Snygg-Jenny ;)

/Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0