Jag kan inte sova.

Jag har förstökt att sova i 2 timmar utan resultat.. Jag ligger bara å vänder mig om i sängen å tänker på allt och inget. Jag är inte trött men jag måste sova annars så kommer jag inte orka upp imorgon..
Det är så jävla jobbigt att jag aldrig kan sova normalt.. inte ens på helgerna. Fast då är det lättare att somna eftersom att tommy oftast är med mig då.
Men jag har väl sömnsvårigheter.. Vaknar sjuttielva gånger per natt å ja.. fan, Jag kan inte sova utan Tommy!

Någon som känner igen sig? Alltså det är inte så att jag ligger å är orolig direkt. Men att bara känna tryggheten med en kille som man älskar ligger brevid sig.. Det känns bara så bra. Dock inte så bra när han inte är där. Katastrof..


Men ja.. ska försöka blunda å räkna får som aldrig förr nu.
Btw så har jag färgat håret. Det blev lite gult.. men vafan.
Bild på det kommer upp någon dag. Orkar inte ta fram kameran just nu.

Innan jag färgade håret.



Haha sen måste jag visa en bild på Saga.. Hon är hur söt som helst. Hittade henne sovandes UTANFÖR hennes lilla "hus". Det har faktiskt aldrig hänt förut.. hon har aldrig sovit sådär öppet. (vad jag har sett iafl) Söt va?


/Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0