Pluggar matte.

Just nu så sitter jag vid matbordet å pluggar matte.. Eller jag borde göra. Tycker det är så svårt.. Fast jag tror att jag gör det svårare för mig själv än vad det egentligen är.
Har tagit en plugg-dag. Men har inte gjort så mycket.. Var hemma från skolan idag för jag hade ont i magen. Jag kände verkligen inte för att gå dit med magont. Då kan jag lika gärna vara hemma.


Det här är jag just nu.

Så här ser jag ut helt osminkad.. Hehe. Tur att ni inte ser en närbild, har inte finnar i ansiktet men massa ärr från dom. -.- it sucks. Undra hur jag ska få bort dom.. ? Vill ju kunna gå osminkad utan massa röda ärr i ansiktet ju.



/Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0