Det finns två sidor i allt. Tillochmed en idiot fattar det.. eller?

Man kanske ska gå runt å snacka om saker som man inte vet ett skit om. Till folk som inte har någonting med saken att göra.

Fan vad jag blir trött på en del "vänner" ibland.


Sköt er själv å lägg er inte i andras liv, speciellt när ni inte vet anledningarna till saker och ting.



Och en sak till, Ja jag å tommy har bråkat väldigt mycket.
Han är oftast saken till varför vi börjar bråken, jag är oftast den som gör allt värre.
Så säg inte att det är mitt fel att vi bråkar, det är bådas.
Vi har behandlat varandra väldigt fel ibland, å det är varken bara mitt fel eller bara tommys fel.
Öppna ögonen och se båda sidorna istället för bara en.
Vi klarar oss faktiskt väldigt bra utan folk som ljuger om oss också.

Jag fattar inte ens att det är värt att prata om?
Men jag vet ju hur vissa personer är..

Tommy å jag är så jävla olika men så jävla lika.
Har aldrig kännt mig så trygg med en person som jag gör med honom.
Han känner samma sak för mig.
Inatt sa han "Det har aldrig känns så rätt förut, alla andra tjejer jag har varit tillsammans med har det bara kännts så fel med. Med dig känns det bara så jävla rätt med"
Det känndes bara att höra. Visst han har sagt något liknade förut.. men inte så.


Vi känner varandra så jävla bra jag å tommy, så vi vet hur vi kan göra varandra så jävla illa. Men vi vet också hur vi kan göra varandra glada igen. Det är både bra å dåligt.
Men jag älskar tommy, mer än någon annan person jag någonsin träffat.
Jag älskar min familj på ett sätt, mina vänner på ett annat och tommy på ett helt annat sätt.
Jag har aldrig älskat en person så som jag älskar tommy.

Så snälla, kan ni inte bara hålla käft å hjälpa istället om ni ska bry er så mycket?

Jag kan dock inte prata för tommy, för tommy och jag är helt olika personer, även fast vissa inte fattar det. Men jag tror faktiskt han säger samma sak.

/Josefine

Kommentarer
Postat av: Sandy

Nu gick det att se:)

Bra inlägg, håller helt med! Du vet vart du har mig och ja..vissa borde ju inte snacka;) Ingen är perfekt som sagt. Aja skitsnack ska man inte lyssna på eller ens ta åt sig av. Ovärt.Jag är iaf glad för er skull:)<3

2010-01-31 @ 22:37:07
URL: http://sandyf.blogg.se/
Postat av: Josefine

Du har väl lite med det där att göra också..?

Du är ju inte dirket oskyldig i det där?

2010-02-02 @ 22:46:05
Postat av: Sandy

Nej, men jag snackade ju inte skit eller hittade på massa saker..eller hur..

2010-02-02 @ 23:28:29
URL: http://sandyf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0