God natt.

Jag har fortfarande skittråkigt. Kollar på något skit på 5an.. bah.
I onsdags så började jag få jätteont i magen.. mensverk. Jag har FORTFARANDRE det och jag fattar inte riktigt hur å varför?! seriöst, jag har inte haft det på ett halvår eftersom att jag har p-stav.
Jag är rädd att det är något fel.. ska ringa på måndag å fråga.. kanske ska ta ut den.. för jag har blivit så jävla tjurig sen jag satte in den å fått massa finnar.. bah.

Jag vet dock inte.

Aja, jag å mina jävla problem -.- börjar bli trött på att må dåligt å har ont lite här å där hela jävla tiden.. å bli sjuk hela tiden.
Seriöst det tar på krafterna. å dom som inte tror att jag är sjuk på riktigt eftersom att jag är sjuk så ofta, ja jag kan inte säga annat än att jag verkligen är sjuk. å jag tycker det är konstigt, visste inte man kunde ha alla sjukdommar efter varandra..
Men jag antar att det blir så när kroppen blir nedsatt, svårt att komma tillbaka riktigt.

Aja, jag sitter i min säng iafl å kollar på något tråkigt program på 5an.
Är trött men kan inte sova..

/Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0