Mums!

Har precis ätit mig mätt på någon kött å svamp gryta och ris. ASGOTT. Det tyckte både jag å Tommy. Bra gjort Partikknaprik å Kajsabajsa!

Ja så håller jag på att göra iårdning i mitt rum. Det började bli riktigt stökigt.. Sen ska jag städa sagas bur också.
Hon är så busig :)

Snart ska jag å tommy även åka till affären, han vill ha läsk. Klart han vill.


Ae, nu ska jag återgå till att städa.
Njut av bilden på saga!

Hon är den sötaste hamstern i hela världen. Fast när hon dör så blir det nog att köpa två gerbiler.. :)
Dom ser ut såhär:

Söt va? :) Fast jag gillar inte riktigt att dom har svans.. Påminner lite om råttor. Jag hatar råttor..
Menmen, man kan ha två gerbiler i en bur, eller fler. Det kan man inte med hamstar, då äter dom upp varandra. Så Saga får vara själv tills dagen hon dör :) Hon lever väl max i ett år till anatar jag.. Lite sorgligt men sant.



/Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0