Min kväll är räddad!

Yes, idag gick jag upp vid 8-9 för jag började skolan klockan 10. Kom dit 10 i 10 å satt å glodde typ. Bra att vara där i tid iafl! Tänkt mycket på skolan å så, har bestämmt mig för att sluta vara så förbannat omoget lat å växa upp för en gång skull. Livet faller på plats när man börjar kämpa. Så dom senaste veckorna har jag faktist pluggat mer än vad jag någonsin gjort tidigare. Känns skönt å jag får en stolt känsla av att lyckas göra något istället för att dega ihop! Ja, någon gång inser man ju vad man gör för fel..
Men iafl, sen så slutade jag vid 11, men åt lunch i skolan, å det var det vidrigaste - Currysås med äpple i (?) å makaroner till! Skar sig ganska rejält! Äckligt som fan.. å jag som inte ens tycker om makaroner. Blä!
Nej men så började jag gå till bussen, sen så ser jag den åka förbi.. ;( Så jag sa till mig själv "VAFAN, ärsh jag GÅR!" Det va ju så fint väder å allt :) SOL!
Sen när jag kom hem så va jag så trött så jag höll på att somna stående! Fast jag tvinga mig själv att vara vaken.. Jag mår verkligen skitilla att sova på dagen. Det är inte bra, kroppen kommer i obalans å man blir illamående (iafl jag). Så ja, drog på en film, ADAM hette den. Kanske kan skriva lite om den senare, var verkligen rörande!

Nu sitter jag iaf här, nyduschad å färsh. Slände i min jacka i tvättmaskinen å har tvättat all min smutstvätt!
Ska nog göra lite mat nu också.. Fast undra vad?

Å min kväll blev räddad när jag såg vad det var på TV i kväll!
nu på tv 3 - 2 ½ män
klockan 20.00 på tv 4 - Familjen annorlunda! (Älskar den serien, chockad att dom kan ha så många barn!)
klockan 21.00 på tv 3 - Svenska hollywood fruar!

KALAS! MIN KVÄLL ÄR RÄDDAD! :)



Puss å kram
/Josefine

Kommentarer
Postat av: ♥ Fotograf & Makeup Artist Linda-Pauline

sv; tackar!

2010-03-09 @ 09:03:53
URL: http://lindapauline.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0