Precis hemkommen från stan!

Var på stan i några timmar å fika med gulliga Tova å hennes vän :) Väldigt trevligt tyckte jag!
Jag fikar för sällan känns det som.. haha :D borde lägga alla mina pengar på det! nejdå..
Imorgon är det nya tag som gäller! Skolan börjar 8.30, sedan ska jag gå på min första religionslektion som jag hoppade på nu :) Kämpigt efter som att jag såg nu att jag missar min enda mattelektion i veckan.. Får försöka fixa å prata om det med Anders hur jag ska göra :o Typ plugga hemma å sen lämna in lite uppgifter eller vad som helst.. faen då!
Annars så har jag varit hemma från skolan idag.. Vaknade mitt i natten å kunde inte somna om med världens magont.. sen så hade jag ont i magen när jag vaknade igen så jag kände att jag inte kunde gå, det gjorde så ont..
Men sen släppte det fram mot ett tiden å jag följde Tommy med å tvätta hans bild för den va alldeles vit efter allt salt.. sen så fick Tommy för sig att vi skulle åka till biltema, så vi stack dit å tommy köpte sprayburkar till att lacka hans bil. Japp sen åkte vi full fart hem för jag hade lovat att vara hemma vid 3 tiden för att kajsas pappa skulle hämta barnen å lämna dom hemma då, å pappa å kajsa jobbade så jag skulle bara vara hemma med dom i någon timme.
Japp, sen har jag städat sagas bur.. intressant yeah å pratat med tommy i telefon. Å sen vid 7 träffade jag som sagt tova å hennes vän.

En bra dag är helt slut efter promenaden från stan å hem.. iförsig så tar det bara 15 min, men endå.

JApp men nu ska jag sova. Bilder från idag kommer imorgon!



/josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0