Trött.

Är så trött å slut i kroppen så jag har bara inte orkat gå till skolan.. Mår dåligt, men kanske mer psykiskt än fysiskt?
Jag vet inte.. är så trött på allt, på mitt liv.. Suck.

Kollade lite på outsiders om unga föräldrar, jag blir nästan rädd. En 13-årig tjej blir gravid å behåller barnet. Men endå så tycker jag det är starkt av dom alla 3 att vara så unga å ta hand om ett barn.. Det är ju inte alla som skaffar barn när dom är under 18 som är riktigt mogna för det å klarar inte av det jämt. Men det är klart om man är så ung å skaffar barn så är man beroende av sina färäldrar, det går nog inte annars. Om man ska gå i skolan å allt.. Nej, jag skulle aldrig skaffa barn när jag var så ung. Dels för ens egen skull å för barnets bästa.. Man är ju inte ens räknad som "vuxen" när man är så gammal. Men jag tycker det endå är starkt av dom att klara av det.
En gammal kompis blev ju gravid när hon va 14 å fick barn när hon va 15. Men hos visste ju inte om det innan det var försent. Som tur va så har hon fått så mycket stöd. Annars skulle det nog inte gå så bra.

Nej, vänta tills man ialla fall är över 18 år kanske vore lite smartare..

För er som inte sett programmet:
http://www.kanal5play.se/program/play/outsiders-s08e09

/Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0